Monday 30 October 2017

Teknik Yin Yang Forex


Copie 2011 Scott Shubert, todos os direitos reservados. A duplicação ou publicação não autorizada de quaisquer materiais deste site é expressamente proibida. As opiniões expressas nas entrevistas, comentários e depoimentos não são necessariamente as de Scott Shubert ou Trading Mastermind. Os resultados variam. Não há garantia de renda. Os resultados apresentados não são típicos. Existe um risco de perda na negociação de Forex. É bem possível que você nunca consiga aprender a negociar se não tiver paciência, disciplina, motivação e uma atitude positiva. Os resultados típicos são perdas consistentes, falha na entrada de trades quando os sinais de entrada ocorrem, entrando em negociações quando os sinais de entrada não estão acontecendo, desânimo, frustração, impaciência e desistindo de negociação completamente após um curto período de tempo em vez de continuar a funcionar até que o domínio seja alcançado. Se você pretende ter sucesso na negociação Forex, você estará obtendo resultados que não são típicos e fazendo o que a maioria dos comerciantes não está fazendo. A negociação geralmente não é dominada em menos de 1 ou 2 anos. O comércio de futuros e opções tem grandes recompensas em potencial, mas também grande risco potencial. Você deve estar ciente dos riscos e estar disposto a aceitá-los para investir nos mercados de futuros e opções. Não troque com o dinheiro que você não pode perder. Esta carta não é uma solicitação nem uma oferta para futuros ou opções da BuySell. Nenhuma representação está sendo feita que qualquer conta será ou provavelmente alcançará lucros ou perdas semelhantes às discutidas nesta carta. O desempenho passado de qualquer sistema ou metodologia comercial não é necessariamente indicativo de resultados futuros. Negociar moedas estrangeiras é uma oportunidade desafiadora e potencialmente lucrativa para investidores educados e experientes. No entanto, antes de decidir participar do mercado Forex, você deve considerar cuidadosamente seus objetivos de investimento, nível de experiência e apetite de risco. Mais importante, não investe dinheiro que não pode perder. Existe uma exposição considerável ao risco em qualquer transação cambial. Qualquer transação envolvendo moedas envolve riscos, incluindo, entre outros, o potencial de mudanças nas condições políticas ou econômicas que podem afetar substancialmente o preço ou a liquidez de uma moeda. Mais uma vez, a natureza alavancada da negociação FX significa que qualquer movimento no mercado terá um efeito igualmente proporcional nos fundos depositados. Isso pode funcionar contra você, bem como para você. Existe a possibilidade de que você possa sustentar uma perda total de fundos de margem inicial e ser obrigado a depositar fundos adicionais para manter sua posição. Se você não atender a qualquer chamada de margem dentro do prazo prescrito, sua posição será liquidada e você será responsável por quaisquer perdas resultantes. Os investidores podem reduzir sua exposição ao risco empregando estratégias de redução de risco, como ordens de parada ou de limite. CLÁUSULA CFTC 4.41 - RESULTADOS DE DESEMPENHO HIPOTÉTICOS OU SIMULADOS TÊM CERTAS LIMITAÇÕES. NÃO GOSTO DE UM REGISTO DE DESEMPENHO REAL, RESULTADOS SIMULADOS NÃO REPRESENTAM NEGÓCIO REAL. TAMBÉM, DESDE QUE OS NEGÓCIOS NÃO FORAM EXECUTOS, OS RESULTADOS PODERÃO TER COMPRIMIDO COM COMPENSADO PARA O IMPACTO, SE HAVER, DE CERTOS FATORES DE MERCADO, COMO A falta de LIQUIDEZ. PROGRAMAS DE NEGOCIAÇÃO SIMULADOS EM GERAL SÃO TAMBÉM SUJEITOS AO FATO QUE ESTÃO DESIGNADOS COM O BENEFÍCIO DE HINDSIGHT. NENHUMA REPRESENTAÇÃO ESTÁ FAZENDO QUE QUALQUER CONTA VOCE OU POSSIBILIDADE DE ALCANÇAR LUCROS OU PERDAS SIMILARES ÀOS MOSTRADOS. Nenhuma representação está sendo feita que qualquer conta será ou provavelmente conseguirá lucros ou perdas semelhantes às exibidas. Na verdade, há freqüentemente diferenças acentuadas entre resultados de desempenho hipotéticos e os resultados reais posteriormente alcançados por qualquer programa comercial específico. A negociação hipotética não envolve risco financeiro, e nenhum registro de negociação hipotético pode explicar completamente o impacto do risco financeiro na negociação real. Todas as informações contidas neste site ou qualquer sistema de comercialização de produtos adquirido neste site é apenas para fins educacionais e não se destina a fornecer aconselhamento financeiro. Qualquer declaração sobre lucros ou receitas, expressa ou implícita, não representa uma garantia. Sua negociação real pode resultar em perdas, pois nenhum sistema de negociação é garantido. Você aceita responsabilidades completas por suas ações, negócios, lucros ou prejuízos e concorda em manter Scott Shubert e Trading MasterMind de qualquer maneira. TEKNIK FOREX PERCUMA forex adalah salah satu bisnes yang boleh menguntungkan kita seandainya kita mempelajari teknik-teknik yang betul Untuk menghasilkan wang tanpa henti. Tahukah anda warren buffet adalah manusia ke-3 terkaya didunia dengan berpendapatan berbillion bilhão dolar hasil dari usaha kerasnya dengan bermain FOREX. Cuba anda bayangkan, seandainya anda bermain forex dengan nilai dolar, walaupunhanya 20 dolar sehari keuntungan, jika ditukar dengan RM. berapakah pendapatan anda nilai transaksi bagi urusniaga forex sekarang adalah mencecah 1,95 trilion sehari. Suatu nilai yang cukup besar bagi saya jika nak dibandingkan dengan nilai yang ada didalam akaun saya sekarang ini. jika saya dan e mengambil 100 dolar pun sehari, wang di forex tidak akan terjejas. hebat tak kuasa forex. Dunia forex penuh dengan cabaran dan dugaan, apa yang penting disini, anda harus bersedia menerima segala jenis bentuk, cara dan teknik untuk memastikan e um lucro atau dengan erti kata lain, membuat keuntungan dengan cara yang betul dan berkesan. di sini saya akan cuba membantu anda Dengan memberi beberapa petua (kata orang tua-tua la) dan teknik yang boleh dikatakan memberi keuntungan kepada saya walaupun sedikit. Apa yang penting disini anda haruslah mengejar keuntungan yang sedikit daripada rugi yang banyak. didalam dunia forex jika anda meletakkan matlamat lambat kaya, bererti anda meletakkan diri anda di dalam tahap lambat miskin atau lebih dikenali oleh golongan comerciantes sebagai langkah untuk lambat bankrap atau tiada langsung istilah Bankrap didalam kamus hidup anda sebagai seorang comerciantes yang berjaya. Sebagai salah satu contoh disini, sekiranya anda memasang target untuk comprar tetapi harga mercado telah melawan comprar comprar anda, ini bermakna akaun anda mengalami rugi dan sekiranya anda menggunakan modal yang banyak hanya sekadar mengejar keuntungan bermakna anda akan perda modal kerana akaun anda tidak dapat bertahan sementara Menuggu peluang reversal ataumarket berpatah balik. ini selalu terjadi harus diingat perkara yang penting ini. Mercado bererti pasaran. disini ingin saya ingatkan kepada sahabat-sahabat comerciante saya. setiap orang yang berniaga apa yang diinginkan sudah pasti mengaut keuntungan semaksimum yang mungkin. tetapi mercado do didalam forex, hanya yang meletakkan alvo não encontrado Dan Tahap kerugian yang sanggup dihadapi sahaja yang boleh berjaya Mengaut keuntungan disini. Saya adalah comerciante baru didalam dunia forex. masih banyak rahsia untuk menjana keuntungan yang saya masih belum dapat ketahui lagi. cuma saya berharap disini ágar ada pihak yang dapat berkongsi maklumat dan teknik - teknik untuk berjaya didalam forex bersama dengan saya. saya akan dedahkan semua kefahaman Saya didalam artikel ini tentang forex yang saya tahu. Keuntungan saya tidak lah sebesar mana. sekadar cukup untuk bertahan sahaja. Dan saya harap akan ada tunjuk interligados comerciantes-comerciantes yang lain. Kebiasaannya bagi teknik satu, saya membiasakan diri dengan melihat intervalo de tempo 30minit. bagi teknik 30minit saya pasti akan menggunakan software solução vencedora 9.4.3 tendência 1 atau corrida tendência wave. trend 1 biasasnya anda boleh lihat melalui candelabros dan juga kawasan-kawasan vender atau comprar Área yang memang disediakan setiap hari. anda juga boleh menggabungkan teknik ini dengan wave. Yang mana bila sampai masa yang sesuai untuk comprar atau vender, software ini akan mengeluarkan sinal atau locend mengikut hangai yang dirasakan sesuai oleh sistem ini. dan mengikut pengalaman saya, sistem ini boleh membantu anda berjaya. Anda harus cuba dan kaji sendiri. membantu 30. Bagi teknik yang kedua, alhamdulillah, saya dah melaluinya. dan saya rasa teknik ini juga memang membantu dan prestasi kebersanan juga tinggi. saya akan gunakan time frame 1jam sahaja. kerana tempoh 1jam memang sesuai dengan indikator Ni. Anda cuma perlu meletakkan indikator movendo avarange 30 movendo avarange 3. bagi akaun saya, saya meletakkan MA30 dengan warna biru, manakala bagi MA3 saya gunakan warna merah dan cuma gunakan linha gráfico sahaja. untuk mengetahui kemana pergerakan harga disini. anda harus memastikan dahulu MA merah Berada dimana. adakah dibawah MA biru. sekiranya MA merah berada dibawah MA biru, anda harus menuggu MA merah bersilang dengan MA biru. sekiranya merah bersilang dengan biru, kuat untuk buy. disini anda boleh lihat MA merah berada diatas MA biru. Lihat sejarah yang lepas indikator ini. kemudian kaji adakah ianya sesuai dengan cara anda. bagi saya ini adalah satu masa bônus untuk mungutip pontos sekurang - kurangnya 30-50 pips. insyallah. membantu 30. teknik ini memang banyak kalau nak diikutkan. yaitu berpandukan diariamente Previsão atau análise tecnológica. banyak yang saya gunakan tapi memanjang tak betul sampai putus asa saya dibuatnya. sehingga pada 1 hari saya bookmark kat pc saya sampai 9 jenis site yang kononya membaca graf dan membuat andaian yang tepat. tapi apa yang terjadi. loss-loss - loss. bukan kecik-kecik anak yang loss. Pernah mencecah satu akaun dalam masa sehari 36 dolar. bayangkan dalam nilai malaysia R $ 221,00 sEHARI. Bagi orang susah macam saya nie memang besarlah lah nilai nya. sehinggalah saya terbaca previsão diária yang satu dua lagi nie. Saya kaji dalam masa beberapa hari. dan hasilnya alhamdulillah nampak macam berpotensi untuk membantu. Contoh 1: website ibtimesforex 19032010 Intervalo de negociação: 1.3635 - 1.3575 Tendência: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3655 TP 1.3585. Jumlah lucro 40pips. 19032010 Faixa de negociação: 1.3635 -1.3535 Tendência: Venda para baixo em 1.3625 SL 1.3657 TP 1.3548 Jumlah lucro 50pips ke atas. Selepas membuat kajian ke atas kesemuanya, saya dapat merasakan potensi keuntungan. Hasil dari gabungan teknik 1:30 teknik 2:30 teknik 3:40. Rezeki menyebelahi saya. anda chatice harus mencuba teknik-teknik ini. pasanglah 1 akaun dengan jumlah 0.50 dolar untuk 30 pips. dan akhirnya profit. jumlah lucro anda ialah 15usd x rm3.5 rm52.50 sehari. ok lah sekurang-kurangnya anda bergaji. Tapi itu untuk kiraan 0.50 bagaimana pula jika 1 akaun jumlah yang dibuka ialah 10usd. Anda fikir dan kaji sebelum menceburi bidang forex yang penuh rahsia ini. wallahualam. tepuk dada tanya selera. gagal sakali tak bermakna kita akan gagal buat selama-lamanya. semoga berjaya dalam apa jua bidang anda. Apa yang penting anda harus belajar sabar disiplin. lucro. Salam sukses dan kejayaan dari saya. . (Novo comerciante). Sekiranya anda mempunyai cara lain saya amat berbesar hati sekiranya dapat anda kongsikan bersama saya. ini alamat e-mail saya: roszailangmail (c) dilarang mengubahsuai isi kandungan didalam artikel ini untuk apa segala jenis tujuan sekali trocadilho.

No comments:

Post a Comment